Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir
Sitenin sağında bir giydirme reklam

DenizBank’a Ağustosta Djitalden 150 Bin Yeni Müşteri

EKONOMİ 09.07.2023 - 19:56, Güncelleme: 09.07.2023 - 19:56 4396+ kez okundu.
 

DenizBank’a Ağustosta Djitalden 150 Bin Yeni Müşteri

Uzaktan Müşteri Olma süreci ile bankacılık hizmetlerine şubeye gitmeden ulaşabilmenin, müşterinin kolay ve erişilebilir bankacılık ihtiyacına yanıt verdiğini belirten Özdoğan, bunun karşılığı olarak da verimlilik anlamında şubelerde önemli bir dönüşüm başladığını kaydetti.
DenizBank ağustos ayında dijital kanaldan 150 bin yeni müşteri kazandı. DenizBank Dijital Dönüşüm, Değişim Yönetimi ve Şube Dışı Kanallar Genel Müdür Yardımcısı Umut Özdoğan, her 10 müşteriden 6’sını Uzaktan Müşteri Olma süreci ile kazandıklarını ve pek çok temel bankacılık ihtiyacında süreci uçtan uca dijital hale getirdiklerini söyledi.   Finans sektöründe Mayıs 2021’de hayata geçen Uzaktan Müşteri Olma sürecinde başvuru adetleri tüm sektörde aylık 1 milyona ulaşırken, şubeye gitmeden, hızla ve güvenle banka müşterisi olma kolaylığı hızla sahiplenildi. DenizBank, aylık 150 bin müşteri kazanımı ile sektörde uzaktan müşteri edinme pazar payını her geçen gün artırıyor.   DenizBank Dijital Dönüşüm, Değişim Yönetimi ve Şube Dışı Kanallar Genel Müdür Yardımcısı Umut Özdoğan, her 10 müşteriden 6’sını Uzaktan Müşteri Olma süreci ile kazandıklarını ve yeni müşteri ediniminde dijital kanallarının payını önemli oranda artırdıklarını söyledi.   Uzaktan Müşteri Olma süreci ile bankacılık hizmetlerine şubeye gitmeden ulaşabilmenin, müşterinin kolay ve erişilebilir bankacılık ihtiyacına yanıt verdiğini belirten Özdoğan, bunun karşılığı olarak da verimlilik anlamında şubelerde önemli bir dönüşüm başladığını kaydetti.   Müşterilerin, finansal ihtiyaçlarını vakit kaybetmeden karşılamak, zamanlarını verimli kullanmak istediğini aktaran Özdoğan, şunları dile getirdi:   "Uzaktan Müşteri Olma süreci banka müşterisi olmayı bugüne kadar tecrübe etmediğimiz şekilde pratik ve hızlı hale getirdi. Biz de DenizBank olarak dijitalden müşteri olan kullanıcılarımıza, kredi, kredi kartı gibi ürünlerde ön onaylı limitler hazırlayıp anında kullanım imkânı sağlayarak pek çok temel bankacılık ihtiyacında süreci uçtan uca dijital hale getiriyoruz. Bankamızın ana müşteri kazanım kanalı olan MobilDeniz’de ücretsizlik yanında birçok üründe uygun faiz oranları ve avantajlar sunuyoruz. Ağustos ayına özel kampanyamız ile aylık 150 bin kişiyi DenizBanklı yaptık. Kurum olarak ilk günden itibaren hareket noktamız ‘Müşteri ne ister?’ sorusu oldu. Önümüzdeki dönemde de ihtiyaç duydukları hizmetleri müşterilerimiz için en efektif şekilde erişilebilir kılmak, finansal işlemlerini teknoloji ve inovasyondaki gücümüzle kolaylaştırmak için çalışmalarımızı var gücümüzle sürdüreceğiz."   10 DAKİKADA "MÜŞTERİ OL" Verilen bilgiye göre, kullanıcıların, MobilDeniz’i indirip, “Müşteri Ol’’ adımlarını tamamlayarak DenizBanklı olabilmesi mümkün.   Başvuru sırasında görüntülü görüşme ve kurye ile başvuruyu tamamlama seçeneği de bulunuyor. Görüntülü görüşme temsilcileri, işitme engelli vatandaşlara işaret dili ile hizmet veriyor. Müşteri, başvuru sürecini tamamlarken, kendisine özel ön onaylı limitler çalışılarak ürün teklifleri sunuluyor. MobilDeniz ile tüm bu süreç 10 dakikadan kısa bir sürede tamamlanabiliyor.
Uzaktan Müşteri Olma süreci ile bankacılık hizmetlerine şubeye gitmeden ulaşabilmenin, müşterinin kolay ve erişilebilir bankacılık ihtiyacına yanıt verdiğini belirten Özdoğan, bunun karşılığı olarak da verimlilik anlamında şubelerde önemli bir dönüşüm başladığını kaydetti.

DenizBank ağustos ayında dijital kanaldan 150 bin yeni müşteri kazandı. DenizBank Dijital Dönüşüm, Değişim Yönetimi ve Şube Dışı Kanallar Genel Müdür Yardımcısı Umut Özdoğan, her 10 müşteriden 6’sını Uzaktan Müşteri Olma süreci ile kazandıklarını ve pek çok temel bankacılık ihtiyacında süreci uçtan uca dijital hale getirdiklerini söyledi.




 
Finans sektöründe Mayıs 2021’de hayata geçen Uzaktan Müşteri Olma sürecinde başvuru adetleri tüm sektörde aylık 1 milyona ulaşırken, şubeye gitmeden, hızla ve güvenle banka müşterisi olma kolaylığı hızla sahiplenildi. DenizBank, aylık 150 bin müşteri kazanımı ile sektörde uzaktan müşteri edinme pazar payını her geçen gün artırıyor.
 
DenizBank Dijital Dönüşüm, Değişim Yönetimi ve Şube Dışı Kanallar Genel Müdür Yardımcısı Umut Özdoğan, her 10 müşteriden 6’sını Uzaktan Müşteri Olma süreci ile kazandıklarını ve yeni müşteri ediniminde dijital kanallarının payını önemli oranda artırdıklarını söyledi.
 
Uzaktan Müşteri Olma süreci ile bankacılık hizmetlerine şubeye gitmeden ulaşabilmenin, müşterinin kolay ve erişilebilir bankacılık ihtiyacına yanıt verdiğini belirten Özdoğan, bunun karşılığı olarak da verimlilik anlamında şubelerde önemli bir dönüşüm başladığını kaydetti.
 
Müşterilerin, finansal ihtiyaçlarını vakit kaybetmeden karşılamak, zamanlarını verimli kullanmak istediğini aktaran Özdoğan, şunları dile getirdi:
 
"Uzaktan Müşteri Olma süreci banka müşterisi olmayı bugüne kadar tecrübe etmediğimiz şekilde pratik ve hızlı hale getirdi. Biz de DenizBank olarak dijitalden müşteri olan kullanıcılarımıza, kredi, kredi kartı gibi ürünlerde ön onaylı limitler hazırlayıp anında kullanım imkânı sağlayarak pek çok temel bankacılık ihtiyacında süreci uçtan uca dijital hale getiriyoruz. Bankamızın ana müşteri kazanım kanalı olan MobilDeniz’de ücretsizlik yanında birçok üründe uygun faiz oranları ve avantajlar sunuyoruz. Ağustos ayına özel kampanyamız ile aylık 150 bin kişiyi DenizBanklı yaptık. Kurum olarak ilk günden itibaren hareket noktamız ‘Müşteri ne ister?’ sorusu oldu. Önümüzdeki dönemde de ihtiyaç duydukları hizmetleri müşterilerimiz için en efektif şekilde erişilebilir kılmak, finansal işlemlerini teknoloji ve inovasyondaki gücümüzle kolaylaştırmak için çalışmalarımızı var gücümüzle sürdüreceğiz."
 

10 DAKİKADA "MÜŞTERİ OL"

Verilen bilgiye göre, kullanıcıların, MobilDeniz’i indirip, “Müşteri Ol’’ adımlarını tamamlayarak DenizBanklı olabilmesi mümkün.
 
Başvuru sırasında görüntülü görüşme ve kurye ile başvuruyu tamamlama seçeneği de bulunuyor. Görüntülü görüşme temsilcileri, işitme engelli vatandaşlara işaret dili ile hizmet veriyor. Müşteri, başvuru sürecini tamamlarken, kendisine özel ön onaylı limitler çalışılarak ürün teklifleri sunuluyor. MobilDeniz ile tüm bu süreç 10 dakikadan kısa bir sürede tamamlanabiliyor.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.