Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir
Sitenin sağında bir giydirme reklam

Sürdürülebilir’ Başarı Tesadüf Değil!

27.08.2020 - 14:01, Güncelleme: 07.07.2023 - 14:37 9986+ kez okundu.
 

Sürdürülebilir’ Başarı Tesadüf Değil!

2021 sonu itibarıyla tüketici ürünü ambalajlarımızda plastik kullanımını sonlandırdık.
Signify Ortadoğu, Türkiye, Pakistan ve Afrika Kurumsal İletişim Direktörü Ebru Ertan Bilge, sürdürülebilirliğin kendileri için bir iş yapış şekli olduğunu belirtti. Bilge, ışığın aydınlatmanın ötesinde değer yarattığı daha akıllı bir yaşama duydukları inançla, dünyayı ve insanların hayatını iyileştirme hedefiyle çalıştıklarını söyledi. 130 yıldır dünyada, 90 yılı aşkın süredir ise Türkiye’de ‘Gelecek Nesiller için Sürdürülebilir bir Yaşam’ mottosuyla çalışan bir marka… Signify 37 bin çalışanıyla, 70’ten fazla ülkede; evleri, ofisleri, binaları ve kentsel mekanları dönüştürmede nesnelerin internetini kullanarak aydınlatma çözümleri üretiyor.   Dünyanın beğenilen şirketleri arasında olmalarının, işlerini en iyi şekilde yapmak kadar her aşamada çevreye, insanlara ve geleceğe duyarlı adımlar atmalarından kaynaklandığını söyleyen Signify Ortadoğu, Türkiye, Pakistan ve Afrika Kurumsal İletişim Direktörü Ebru Ertan Bilge, “Sürdürülebilirlik bizim için, tüm faaliyetlerimize ek olarak düşünülen bir konu değil, bir iş yapış şekli” dedi.   “25 MİLYAR AĞACA RAHAT NEFES ALDIRABİLİRİZ”   Signify’ın karbon nötr gelecek için öncü şirketlerden biri olduğunu belirten Ebru Ertan Bilge “Signify Türkiye 2016’da karbon nötr hedefine ilk ulaşan ülkelerden biri oldu.    2020’de tüm global operasyonlarımız karbon nötr hale geldi. 2010’dan beri operasyonel emisyonlarımız yüzde 70'ten fazla azaldı ve üretim süreçlerinde yüzde 46, ofislerde yüzde 92, lojistik konusunda yüzde 52 daha az emisyon kullanımı gerçekleşti. Yüzde 100 yenilenebilir elektriğe geçtik.   2021 sonu itibarıyla tüketici ürünü ambalajlarımızda plastik kullanımını sonlandırdık. Katı atık sahalarına gönderdiğimiz atıkları sıfırladık. ‘Sıfır Karbon Salınımı’ hareketi kapsamında da ülkeleri ve iş dünyası liderlerini, ‘enerji tasarruflu ve bağlantılı LED aydınlatmaya geçişi hızlandırmaya’ davet ederek 25 milyar ağaca rahat nefes aldıracak bir hareket başlatmak istiyoruz” şeklinde konuştu.   "GREAT PLACE TO WORK ENSTİTÜSÜ" ONAYLADI   Signify Türkiye’nin,  globaldeki ‘Hem Dünyayı İyileştirme Hem de İnsanların Hayatını İyileştirme’ misyonuyla hareket ettiğini aktaran Bilge, “Bu misyonumuzu çalışma süreçlerimizde de kullanıyoruz. Vizyonumuz doğrultusunda şirket çalışanları olarak tek vücut şeklinde hareket ederek, ışığın aydınlatmanın ötesinde değer yarattığı daha akıllı bir dünyaya inancımızı ortaya koyuyoruz” ifadelerini kullandı.   İnsan odaklı yapılarının çalışan memnuniyetine yansımalarının şirket içi ölçümlerle ve ‘Great Place to Work Enstitüsü’ tarafından tescillediğini söyleyen Bilge, “Araştırmaya katılanların yüzde 87’si şirkette bir çalışma ruhunun hakim olduğunu, yüzde 90’ı gelişimlerine bireysel katkı sağladığımızı ifade ediyor. Yüzde 85’i ise şirket içinde inovasyonun öncelikli olduğunu söylüyor” bilgisini aktardı.   ÇAĞDAŞ BİR GELECEK İÇİN: CİNSİYET EŞİTLİĞİ   Çalışma alanlarında çağdaş bir gelecek için cinsiyet eşitliğini sağlayıcı uygulamalarda kararlı olduklarını vurgulayan Bilge, sözlerini “Özellikle kadınların iş hayatında hak ettikleri noktaya gelmesi, her alanda sürdürülebilirliği ilke edinmiş bir şirket olarak birinci görevimiz. Kadınların ekonomik hayatta güçlenmesi, ülkelerin toplumsal kalkınmalarında en önemli unsurlardan biri. İnsan kaynaklarından başlayarak tüm iş süreçlerimizde kadının iş gücünde etkin olması için çalışıyoruz.   Türkiye organizasyonumuzun yüzde 45’i, yönetim ekibimizin ise yüzde 50’si kadın çalışanlardan oluşuyor. METAP bölgesi ve globalde Türkiye’den kadın yönetici transferlerimiz oluyor. Türkiye’de ve bölgemizde çeşitliliği artıracak çalışmalarımıza ve ülkemizde yetişen değerlerimize global fırsatlar sunmayı sürdürüyoruz. Sürdürülebilirlik de bir numaralı gündemimiz olarak çalışmalarımıza yön veriyor” şeklinde tamamladı.
2021 sonu itibarıyla tüketici ürünü ambalajlarımızda plastik kullanımını sonlandırdık.

Signify Ortadoğu, Türkiye, Pakistan ve Afrika Kurumsal İletişim Direktörü Ebru Ertan Bilge, sürdürülebilirliğin kendileri için bir iş yapış şekli olduğunu belirtti. Bilge, ışığın aydınlatmanın ötesinde değer yarattığı daha akıllı bir yaşama duydukları inançla, dünyayı ve insanların hayatını iyileştirme hedefiyle çalıştıklarını söyledi.



130 yıldır dünyada, 90 yılı aşkın süredir ise Türkiye’de ‘Gelecek Nesiller için Sürdürülebilir bir Yaşam’ mottosuyla çalışan bir marka… Signify 37 bin çalışanıyla, 70’ten fazla ülkede; evleri, ofisleri, binaları ve kentsel mekanları dönüştürmede nesnelerin internetini kullanarak aydınlatma çözümleri üretiyor.
 
Dünyanın beğenilen şirketleri arasında olmalarının, işlerini en iyi şekilde yapmak kadar her aşamada çevreye, insanlara ve geleceğe duyarlı adımlar atmalarından kaynaklandığını söyleyen Signify Ortadoğu, Türkiye, Pakistan ve Afrika Kurumsal İletişim Direktörü Ebru Ertan Bilge, “Sürdürülebilirlik bizim için, tüm faaliyetlerimize ek olarak düşünülen bir konu değil, bir iş yapış şekli” dedi.
 
“25 MİLYAR AĞACA RAHAT NEFES ALDIRABİLİRİZ”
 
Signify’ın karbon nötr gelecek için öncü şirketlerden biri olduğunu belirten Ebru Ertan Bilge “Signify Türkiye 2016’da karbon nötr hedefine ilk ulaşan ülkelerden biri oldu. 
 
2020’de tüm global operasyonlarımız karbon nötr hale geldi. 2010’dan beri operasyonel emisyonlarımız yüzde 70'ten fazla azaldı ve üretim süreçlerinde yüzde 46, ofislerde yüzde 92, lojistik konusunda yüzde 52 daha az emisyon kullanımı gerçekleşti. Yüzde 100 yenilenebilir elektriğe geçtik.
 
2021 sonu itibarıyla tüketici ürünü ambalajlarımızda plastik kullanımını sonlandırdık. Katı atık sahalarına gönderdiğimiz atıkları sıfırladık. ‘Sıfır Karbon Salınımı’ hareketi kapsamında da ülkeleri ve iş dünyası liderlerini, ‘enerji tasarruflu ve bağlantılı LED aydınlatmaya geçişi hızlandırmaya’ davet ederek 25 milyar ağaca rahat nefes aldıracak bir hareket başlatmak istiyoruz” şeklinde konuştu.
 
"GREAT PLACE TO WORK ENSTİTÜSÜ" ONAYLADI
 
Signify Türkiye’nin,  globaldeki ‘Hem Dünyayı İyileştirme Hem de İnsanların Hayatını İyileştirme’ misyonuyla hareket ettiğini aktaran Bilge, “Bu misyonumuzu çalışma süreçlerimizde de kullanıyoruz. Vizyonumuz doğrultusunda şirket çalışanları olarak tek vücut şeklinde hareket ederek, ışığın aydınlatmanın ötesinde değer yarattığı daha akıllı bir dünyaya inancımızı ortaya koyuyoruz” ifadelerini kullandı.
 
İnsan odaklı yapılarının çalışan memnuniyetine yansımalarının şirket içi ölçümlerle ve ‘Great Place to Work Enstitüsü’ tarafından tescillediğini söyleyen Bilge, “Araştırmaya katılanların yüzde 87’si şirkette bir çalışma ruhunun hakim olduğunu, yüzde 90’ı gelişimlerine bireysel katkı sağladığımızı ifade ediyor. Yüzde 85’i ise şirket içinde inovasyonun öncelikli olduğunu söylüyor” bilgisini aktardı.
 
ÇAĞDAŞ BİR GELECEK İÇİN: CİNSİYET EŞİTLİĞİ
 
Çalışma alanlarında çağdaş bir gelecek için cinsiyet eşitliğini sağlayıcı uygulamalarda kararlı olduklarını vurgulayan Bilge, sözlerini “Özellikle kadınların iş hayatında hak ettikleri noktaya gelmesi, her alanda sürdürülebilirliği ilke edinmiş bir şirket olarak birinci görevimiz. Kadınların ekonomik hayatta güçlenmesi, ülkelerin toplumsal kalkınmalarında en önemli unsurlardan biri. İnsan kaynaklarından başlayarak tüm iş süreçlerimizde kadının iş gücünde etkin olması için çalışıyoruz.
 
Türkiye organizasyonumuzun yüzde 45’i, yönetim ekibimizin ise yüzde 50’si kadın çalışanlardan oluşuyor. METAP bölgesi ve globalde Türkiye’den kadın yönetici transferlerimiz oluyor. Türkiye’de ve bölgemizde çeşitliliği artıracak çalışmalarımıza ve ülkemizde yetişen değerlerimize global fırsatlar sunmayı sürdürüyoruz. Sürdürülebilirlik de bir numaralı gündemimiz olarak çalışmalarımıza yön veriyor” şeklinde tamamladı.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.