TÜRKİYE'NİN İLK SEKTÖREL HABER PORTALI

Walther Kranz iletişimin yeni evreninde markaların partneri olacak

NFT, metaverse, yapay zeka, ekonomi ve birçok yeni alanda kişisel ilgilere sahip genç bir ekipten oluşan Walther Kranz, markaların özellikle NFT başta olmak üzere, finans teknolojileri etrafında gelişecek kurgusal evrenlerde ilk olmak yönünde atacağı adımlar için iyi bir iletişim üretme avantajıyla dikkat çekiyor.


 
Walther Kranz, çok genç bir iletişim ajansı olarak, çeşitli sektörlerden 12 markaya hizmet veren bir aşamaya ulaşmış durumda. Yeni teknolojilerin içine doğmuş çok genç bir ekipten oluşan Walther Kranz’ı Bilal Boğa ile birlikte kurucu ortak olan Samet Özetçi anlattı.
 
Şirket profilinizden, faaliyet geçmişinizden ve neden bu alanı seçtiğinizden söz eder misiniz?
 
2021’in Şubat ayında kurulan bir iletişim ajansıyız. Ana odağımız halkla ilişkiler ve etrafında sosyal medya, dijital pazarlama, etkinlik yönetimi gibi iletişimin farklı disiplinlerine odaklanıyoruz. Global ve ulusal marka deneyimlerimin, girişimlerimin ardından global ve ulusal markalarda, medya sektöründe yer almış ortağım Bilal Boğa ile sektöre adım attık.
 
İki kişi ve iki marka ile başlayan hikayemiz 10. ayında 14 kişilik bir ekibe ve 12 markaya ulaştı. Şu an Rolls-Royce Türkiye, Lotus Türkiye, ICRYPEX, eOfis, Binomo, A1 Capital, Vialli, oyun sektörü ve finans teknolojileri alanındaki markalara 360 derece iletişim hizmeti sunuyoruz.
 
Bu alanı seçme nedenimiz; iletişim dünyasının gelişim göstermesini birebir yaşamamız. İletişim, artık birçok eski sektör ve meslek gibi kabul gören değerli bir sektör. Bu alanda deneyimli olmanın getirdiği heyecanla kendi sektörümüzde ilerleme ve ajansımızı kurma hikayesine başladık.
 
YENİ GELİŞMELERİN ORTASINA DOĞAN BİR EKİP
 
Walther Kranz'ın fark yaratan özellikleri neler?
 
İletişimin mecraları çok geniş bir alana yayıldı ve yayılmaya devam ediyor. Yıllar önce kripto paraları tartıştığımız günlerden NFT'lere, metaverse evrenlerine kadar geldik. Bizim farkımız  bu yeni gelişmelerin tam içerisinde doğmuş olmak ve birer tüketicisi olmamız.
 
Çok genç ve bahsettiğim bu sektörlere ilgili bir ekibiz. Yaşanan her gelişmeyi yakından takip etmek ve bu gelişmelere tepki vermek en büyük iletişim kasımız. Oyun markalarımızın taleplerine hızlı karşılık verebiliyoruz çünkü hepimiz oyun oynayan iletişimcileriz. Kripto para sektöründeki değişimleri çok iyi analiz edip iletişim üretebiliyoruz; çünkü hepimiz irili ufaklı kripto para yatırımcısıyız.
 
NFT, metaverse, yapay zeka, ekonomi ve birçok alandaki kişisel ilgilerimiz bir ekip yapısında iyi iletişim üretmemizi sağlıyor. Bu da bizim fark yaratan en önemli özelliğimizi oluşturuyor.
 
2022’de iletişim sektörünün dönüşümüne ilişkin öngörüleriniz nelerdir?
 
Önceki soruda bahsettiğim kavramları hem iş dünyasında markalar tarafında hem iletişim noktasında hem de kullanıcılar tarafında çok ciddi anlamda göreceğimize inanıyorum.
 
Benim öngörüm; markaların özellikle NFT başta olmak üzere finans teknolojileri etrafında gelişecek kurgusal evrenlerde ilk olmak için adımlar atacağı yönünde. Bu evrenlere adım atmayan markaların sosyal medya kullanmayan markalar gibi algılandığına şahit olacağımız günleri de yakın görüyorum.
 
Bir teknolojinin ya da yeniliğin ilki olmak her zaman önemlidir. İlk tweet, ilk SMS milyonlarca dolara satıldı. Geçmişteki ilkler bugün bile maddi ve manevi kazanç sağlayan yapılara dönüşebiliyor. Özellikle 2022 markaların yenilikçi teknolojileri iletişimde daha fazla kullandığı bir yıl olabilir.
 
Ek olarak ülkemizdeki birçok sektörel yarışmada artık "En İyi NFT İletişimi", "En İyi Marka Evreni", "En Yaratıcı Teknoloji Kullanımı" gibi kategoriler de görebiliriz.
Amgen ve Gensenta’dan çok yönlü sosyal etki yaklaşımı
Walther Kranz iletişimin yeni evreninde markaların partneri olacak
Türk vatandaşlığı almak isteyenler dövizlerini Merkez Bankasına satacak
UCB Pharma ilacın şifa gücünü hastalar ve doğa için kullanıyor
Ömer Koç: Dijital ve yeşil dönüşüm birbirini tetikliyor
TURKOVAC yaygın kullanım aşamasına geldi
Zorlu Enerji, ESG performansında 4. oldu
Samsung’tan akıllı ev çözümü “Home Hub”
Migros'tan Mia ile sanal influencer uygulaması
1000 Çiftçi 1000 Bereket ile sürdürülebilir verimli tarım
Perakende satış hacminde yüzde 16,3 artış
Otomobillerde ÖTV oranlarına esas yeni matrah limitleri belirlendi
Apple piyasa değeri 3 trilyon doları aşan ilk şirket
ING, "Para Mevzuları"nda iki yeni video serisi
eOfis müşterilerinin 2022’de yurt dışında da ofisleri olacak
Bankacılıkta aktif büyüklüğü 9 trilyona ulaştı
Teknopark İstanbul ABD’deki CES’te kendi bünyesinden çıkan girişimcilerle yer alacak
Alternatif Bank’ın dış ticaret performansına ödül
Şekerbank, FMO’dan 30 milyon avro kredi sağladı
İSTİB Başkanı Kopuz: "Tarım 4.0 bugünün kaçınılmaz teknolojisidir"
GittiGidiyor'dan STK'lara destek için indirim
Finansal ihtiyaçlara 'Hiperaktif' çözüm
Dijital Dünyanın Yükselen Değeri Infinidium Technologies
HSBC Türkiye dış ticaret işlemlerine dijital hız kazandırdı
Ülker uluslararası ESG başarısını yukarı taşıdı