TÜRKİYE'NİN İLK SEKTÖREL HABER PORTALI

"Her An Yanında" Projesi” Sodexo’ya ‘Büyük Düşünce Ödülü’ getirdi.

Sodexo, "Her An Yanında" projesiyle ‘Büyük Düşünce Ödülü’nü kazandı. Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı ve İcra Kurulu Üyesi Güngör, “Ürün ve hizmetlerimizi ulaşılabilir kılarak, kullanıcılarımıza ve üye iş yerlerimize ‘Her An Yanında’ olduğumuzu hissettirdik" dedi.




Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri, dijital dönüşüm inisiyatifi ve hizmette dönüşüm projesi "Her An Yanında" ile 4.CX Awards Turkey'de Büyük Düşünce Ödülü'nü aldı.
Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri, "Her An Yanında" projesi ile Türkiye’nin ilk müşteri deneyimi ödül programı olan ve birçok öncü sektördeki örnek projeleri değerlendiren, Nice Medya tarafından gerçekleştirilen 4.CX Awards Turkey'de B2B Müşteri Deneyimi Projeleri kategorisinde Büyük Düşünce Ödülü’nü kazandı.
Müşteri hizmetleri ve deneyimi konusunda aldığı ödüllere bir yenisini daha ekleyen Sodexo, marka deneyimini bütünleşik ve esnek bir yapıya taşırken, paydaşları ile arasındaki bağı daha da güçlendirecek dijital yetkinlikler geliştiriyor.
Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı ve İcra Kurulu Üyesi Serdar Güngör, benzersiz bir hizmet deneyimi sunmayı stratejik bir öncelik olarak konumlandırarak çalışmalarına yön verdiklerini söyledi.
Sodexo olarak tüm paydaşlara ayrıcalıklı ve kişiselleştirmiş bir deneyim sunabilmek için çalıştıklarını ifade eden Serdar Güngör, "Bu yaklaşımla müşteri hizmetleri operasyon yapımızı paydaşlarımızın ihtiyaçlarına göre yeniden yapılandırdık. Çalışma saatlerimizi ve sesli yanıt sistemimizi bu doğrultuda güncelledik. Kanallarımızı sadeleştirerek bütünleşik bir hizmet sunmaya başladık. Ürün ve hizmetlerimizi cep telefonlarından ulaşılabilir kılmayı başardık, öte yandan sunduğumuz kesintisiz ve online çözümlerimiz ile kullanıcılarımızın ve üye iş yerlerimizin de ‘Her An Yanında’ olduğumuzu hissettirdik." dedi.
 
Amgen ve Gensenta’dan çok yönlü sosyal etki yaklaşımı
Walther Kranz iletişimin yeni evreninde markaların partneri olacak
Türk vatandaşlığı almak isteyenler dövizlerini Merkez Bankasına satacak
UCB Pharma ilacın şifa gücünü hastalar ve doğa için kullanıyor
Ömer Koç: Dijital ve yeşil dönüşüm birbirini tetikliyor
TURKOVAC yaygın kullanım aşamasına geldi
Zorlu Enerji, ESG performansında 4. oldu
Samsung’tan akıllı ev çözümü “Home Hub”
Migros'tan Mia ile sanal influencer uygulaması
Perakende satış hacminde yüzde 16,3 artış
1000 Çiftçi 1000 Bereket ile sürdürülebilir verimli tarım
Apple piyasa değeri 3 trilyon doları aşan ilk şirket
ING, "Para Mevzuları"nda iki yeni video serisi
eOfis müşterilerinin 2022’de yurt dışında da ofisleri olacak
Otomobillerde ÖTV oranlarına esas yeni matrah limitleri belirlendi
Bankacılıkta aktif büyüklüğü 9 trilyona ulaştı
Teknopark İstanbul ABD’deki CES’te kendi bünyesinden çıkan girişimcilerle yer alacak
Alternatif Bank’ın dış ticaret performansına ödül
Şekerbank, FMO’dan 30 milyon avro kredi sağladı
İSTİB Başkanı Kopuz: "Tarım 4.0 bugünün kaçınılmaz teknolojisidir"
GittiGidiyor'dan STK'lara destek için indirim
Dijital Dünyanın Yükselen Değeri Infinidium Technologies
Ülker uluslararası ESG başarısını yukarı taşıdı
Makine ihracatçılarının 2022 beklentileri yüksek
Finansal ihtiyaçlara 'Hiperaktif' çözüm